Hoe log ik als beheerder in op Premiezoeker ?

 

Premiezoeker voor beheerders is bereikbaar via Beheer Premiezoeker.

 

Om te kunnen inloggen op de toepassing moeten volgende stappen doorlopen worden:

  1. Toegang aanvragen aan uw lokale IT-beheerder

    Premiezoeker Beheer gebruikt het toegangsbeheer van de Vlaamse overheid.

    U dient zelf het gebruikersrecht aan te vragen aan uw lokale IT-beheerder (zie Beheer Gebruikers, Stap 2).

  2. Aanmelden op Premiezoeker Beheer

    Nadat u toegang verkregen heeft kan u zich aanmelden met uw persoonlijke eID en pincode of één van de andere aanmeldmethoden, zoals onder meer itsme (zie info-folder).

    Indien u voor meerdere instanties premies beheert, selecteert u namens wie u zich wil aanmelden.

         

  3. Wijzigen doelgroep

    Als u premies beheert voor meerdere organisaties, kunt u rechtsboven op uw naam klikken en kiezen voor 'Wijzig doelgroep'.